FAQs

Najczęściej zadawane pytania

INFORMACJE O ZAKUPACH

Jakie metody wysyłki są dostępne?

Paczki z Twoimi zakupami wysyłamy za pośrednictwem InPost – Paczkomaty, Przesyłki Kurierskiej, a także Poczty Polskiej.

InPost_LOGOpoczta-polskaDPD logo

Czy wysyłamy paczki za granicę Polski?

Tak, wysyłamy, ale tylko i wyłącznie po indywidualnym uzgodnieniu kosztów wysyłki do wybranego miejsca na świecie.

Jak długo będę czekać na paczkę?

Standardowa realizacja trwa od 24 do 72 godzin od momentu złożenia zamówienia. Zakładając, że wybrane produkty są dostępne w sklepie lub magazynie dystrybutora/producenta. W przypadku produktów na zamówienie lub wymagających dodatkowego czasu realizacji może to potrwać od 3 do 9 dni roboczych o czym poinformujemy Cię drogą e-mail lub telefonicznie. Wynika to faktu, że część importowanego asortymentu jest ulokowana w centralnych magazynach europejskich.

Czy dany produkt jest dostępny?

Tak, wszystkie produkty w sklepie są dostępne, jednak czasem może się zdarzyć, że czas realizacji jest wydłużony od 3 do 9 dni roboczych. Dlaczego tak się dzieje?

Musisz  brać pod uwagę fakt, że część polskich produktów jest wykonywana pod Twoje spersonalizowane zamówienie. Czasem wynika to faktu, że część importowanego asortymentu jest ulokowana w centralnych magazynach europejskich. Pragniemy mieć jak najszerszą ofertę z najlepszym sprzętem, a to się wiąże czasem z wydłużonym czasem realizacji. W takim przypadku zawsze poinformujemy Cię o dłuższym terminie realizacji.

INFORMACJE O PŁATNOŚCIACH

Jakie metody płatności są akceptowane?

PAYU LOGO_SOLID_LIME_RGBNajlepszy system płatności w Polsce‎.

Masz do wyboru różnorodne metody płatności. Bez względu na to, co wybierzesz , pieniądze niemal natychmiast trafiają na nasze konto.

100% bezpieczeństwa.

PayU zapewnia najwyższy standard zabezpieczeń. Każda transakcja jest chroniona, a dane szyfrowane i bezpiecznie  przechowywane.

Regulamin serwisu dostępny na stronie internetowej http://www.payu.pl

Klasyczny przelew na rachunek bankowy

Wpłacasz całkowitą wartość zamówienia na numer naszego konta bankowego, który jest podany w momencie składania zamówienia. Towar wysyłamy po wpłynięciu kwoty na rachunek. Pamiętaj, że czasem zapłata trafia na nasze konto nawet po dwóch, trzech dniach.

Dane do przelewu:
WILD SOUL

konto złotówkowe ( PLN )
mBank 71 1140 2004 0000 3002 7885 8662

konto walutowe EUR

mBank PL65 1140 2004 0000 3912 1083 9761

 

PayPal

paypal-784404_960_720

Szybciej. Bezpieczniej. Łatwiej.
PayPal jest serwisem umożliwiającym Ci dokonywanie płatności, wysyłanie pieniędzy oraz otrzymywanie płatności bez konieczności ujawniania swoich danych finansowych i osobowych. Możesz bezpiecznie płacić z PayPal robiąc zakupy na całym świecie, wszędzie, gdzie widzisz logo PayPal.

Regulamin serwisu dostępny na stronie internetowej http://ww.paypal.com/pl/home

Wpłatę możesz dokonać tutaj: paypal.me/wildsouldog

 

Karta kredytowa

banki

Dysponując kartą kredytową możesz zapłacić nią poprzez serwis http://www.payu.pl.

 

Czy zakupy on-line w sklepie są bezpieczne?

Wybraliśmy dla Ciebie najszybszy, ale przede wszystkim najbezpieczniejszy system płatności w Polsce: PayU. Dzięki temu Twoje zakupy online są bardzo wygodne i szybkie. Zarówno nasz sklep, jak i PayU, dokładamy wszelkich starań, by wszystkie transakcje przebiegały nie tylko sprawnie, ale i całkowicie bezpiecznie.
Żeby jednak wszystko odbyło się bez zbędnych komplikacji, warto również samodzielnie zadbać o własne bezpieczeństwo w świecie online zarówno podczas robienia zakupów i płacenia za nie jak i podczas innych aktywności w sieci.

Więcej informacji o bezpieczeństwie użytkownika przeczytasz pod tym linkiem

ZAMÓWIENIA I ZWROTY

Jak mogę złożyć zamówienie?

W bardzo prosty i szybki sposób. Dodaj wybrane przez Ciebie produkty do koszyka i dokończ procedurę zamówienia.

Możesz również napisać do nas wiadomość e-mail na adres sklep@dogtrotter.pl

Zamówienia poprzez stronę internetową www.dogtrotter.pl można składać 24 godziny na dobę przez cały rok.

 

Jak mogę anulować swoje zamówienie?

Zamówienie może zostać anulowane w przypadku braku możliwości jego potwierdzenia lub w przypadku braku odpowiedzi na potwierdzenie wysłane pocztą e-mail w ciągu 7 dni roboczych od dnia zamówienia towaru w sklepie www.dogtrotter.pl. Masz prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Szczegóły zwrotu zamówionego produktu znajdują się w Regulaminie Sklepu

Czy muszę mieć konto aby złożyć zamówienie?

Nie musisz mieć konta w naszym sklepie, aby dokonać zakupów.

Pamiętaj jednak, że posiadając konto będziesz mógł korzystać w pierwszej kolejności z informacji o promocjach i wyprzedażach.

Jak mogę śledzić moje zamówienie?

Dokonując zakupów otrzymujesz numer zamówienia, którym możesz się posłużyć w systemie InPost. Oprócz tego po dokonaniu zakupu będziesz informowany  o statusie Twojego zamówienia w korespondencji e-mail.

Z kim mam się skontaktować, jeśli mam jakieś pytania?

Z każdym pytaniem, na które nie znalazłeś odpowiedzi na tej stronie możesz zwrócić się do naszego sklepu poprzez zakładkę Kontakt

Jak mogę zwrócić produkt?

Pełną procedurę zwrotu produktu zamieściliśmy w  Regulaminie Sklepu

Masz jakieś pytania? Skontaktuj się z nami